myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Walking along...

Publicerad 2013-02-08 21:39:44 i Allmänt,

Min man är den bästaste. Idag när jag kom hem från jobbet så hade jag fått en jättefin present, ngt jag önskat mig men tänkt att ngn gång kanske. Hursomhelst så är den vit och röd och jag använde den på hög fart i 2,5 minuter och flåsade som en hund. Skämmigt ... Vad är det då frågar ni??? E tt grånande trallarnatänk hur långt kan jag inte ja gå nu utan att ens behöva röra mig ur fläcken. kanske skulle gå till Vännäs i morgon eller ner till Jönköping en sväng.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-02-08 21:42:47

Måste testa nästa gång jag tar en pluggdag hos er. Vad tycker kissarna då? :-)

Postat av: Carina

Publicerad 2013-02-09 10:07:28

Heja!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela