myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Pinsamt

Publicerad 2013-09-03 09:27:48 i Allmänt,

När det gäller datorn så fixade det sig. Dan bytte uttag och helt plötsligt fungerade allting igen. Ja det bekräftar bara alla tankar om mig själv och inlärning......
Ja men idag är det nya tag, sitter på jobbet och har varit igång några timmar vid det här laget. Har hunnit beta av mycket på todolistan hahaha som aldrig blir kortare. Nu är det också dags för halvårsredovisning i bokföringen och igår så började jag. Skall vara inlämnat och klart till vi far. men jag hyser hopp om att det kommer att gå bra.
För övrigt så hinner jag inte skriva så mycket mer just nu. Hör av mig ikväll, mellan papppersvarven hahaahah . Sen så måste jag gratulera kära maken som bestämt sig för att tacka ja till jobbet. Så trevligt för honom och nu måste vi verkligen börja skaffa oss en schemabok så att vi kan skriva in kvalitetid hahaha. Nä allvarligt talat, vi har det alltid bra t.om med de gånger jag har lust att slå han i skallen och han bara vill skicka mig på ngn instans för nervsvaga och sinnessjuka. I nöd och olust tyckte jag prästen sa.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela