myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

1/12

Publicerad 2020-12-01 07:55:45 i Allmänt,

Idag är den dag jag lämnar lägenheten över till nästa. Har inga sorgliga känslor,utan mer än känsla att jag lämnar det som var,bär med minnen av hur bra vi trivdes. Men jag är i en annan tid nu. En tid som jag inte vet ngt om, en tid jag har ett försiktigt hopp till. Jag vill hitta glädjen och leva ett så bra liv jag kan. Har en familj som vill mig väl,jag har mina fina djur som skänker mig tröst och skratt. Särskilt lilla Siv som är så lekfull. Det känns ändå högtidligt på något vis att lämna över nycklar och skriva på papper. Hade varit mycket roligare om det varit något jag och Dan gjort tillsammans. Jag måste visa er en bild från i helgen,på M och Märta.
Tycker det såg så mysigt ut Nu börjat det ljusna något ute, så ska ta på mig och gå ut med Märta. Idag kommer de och mätar för de nya köksluckorna. Men de kommer inte förrän efter jul, så jag har gott om tid att måla klart. Ska även byta belysning under skåpen och fixa lite nya kontakter. Så helt sysslolös blir jag inte, men det är ingen brådska. Kramar till mig och alla andra. PS. Dan...jag älskar dig till månen och tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela