myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Intensiv morgon

Publicerad 2020-06-09 11:05:32 i Allmänt,

Gjort mycket nu på förmiddagen. I alla fall med mina mått mätt. Blev faktiskt lite stressad och skakig. Mycket därför jag känner mig vimsig och svårt att ta in allt runt mig. Jobbade kväll igår och ska även göra det idag. I morse var jag och lämnade kisse för kastrering och M hämtar honom senare idag. Sen hjälpte dottern mig att kolla krediter, och det fanns en massa och jag började ringa och avsluta. Men till slut så visade det sig att det bara fanns 2 för de andra var avslutade sen länge men aldrig uppdaterade. Pratade sedan med juristen och nu är vi på upploppet medbouppteckningen. Ska först på banken och ansöka om att ta över lånet på ngt. Sen kolla hur man gör kurserna på webben. Ska gå 5 kurser på webben som har med inskolningen att göra. Sist men inte minst,utan skitjobbigt. Bokade tid för urnsättningen, vi tänker att det bara skall vara de närmsta. Jag och barnen och ev respektive. Just nu så skulle jag bara vilja lägga min ner och gråta och sakna min älskling. Men ska strax fara på jobbet. Till Dan godmorgon älskling saknar dig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela