myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon lördag

Publicerad 2020-09-05 07:45:42 i Allmänt,

Är nu i älskade stugan ❤ och sitter nu och lyssnar på ring så spelar vi och dricker kaffe och myser i regndiset som är utanför stugan. Direkt efter jobbet så åkte jag och tänka och hämtade djuren och lite kläder och for hit. Blev en tidig kväll trots att jag verkligen försökte hålla mig vaken. Kisse njuter av friheten och han är genomblöt när han kommer in då och då för att kolla läget. Men det är blött i alla buskar han smyger runt i. Har haft några dagar, med ett ganska stabilt läge. Inga stora krascher, utan det liksom har lunkat på. Ganska skönt, att ibland bara få vila från sorgen mörka sida. Sorgen har så många olika "ansikten" och ibland nästan fin. Läste någonstans att sorgen är andra sidan av kärlek. Tycker att det är ganska fint,på något vis. Tycker att det i alla fall stämmer för mig. Men här i stugan är inte sorgen jobbig att gå runt med. Dan finns här runt mig. Vet inte om jag inbillade mig men jag tyckte mig se att fåtöljen gungade till 2 gånger igår. Hur coolt var inte det? Även om det kanske bara var ljuset som fladdrade till. Älskade Dan , så han fick mig att skratta. Idag ska jag plocka bort alla trädgårdsgrejer och avfrosta frysen och annat litet småfix. Tror att det kommer att bli en bra dag. Till Dan: Godmorgon älskling älskar dig så oerhört mycket. För alltid och in i evigheten. Jag känner ditt lugn och din kärlek. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela