myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Nu har Siv kommit...

Publicerad 2020-09-28 19:10:46 i Allmänt,

Jag fortsätter nu med att bygga min familj. Men hoppas att jag känner mig klar nu. För annars tar det en ände med förskräckelse. Jag har anlag för att bli en crazy cat lady. Men låt mig presentera .....trumvirvel....Siv
Visst är hon väl fin och en liten tuffing. Sin storlek till trots så kan hon både fräsa och skjuta rygg. Tyckte nog det var väldigt läskigt med både Märta och kisse. Men nu törs hon i alla fall komma fram och äta och kissa och leka lite. Kisse är väldigt fascinerad och både hon och Märta låg och stirrade under soffan i 3 timmar igår. Idag har kisse tvättat Siv ordentligt, och han är väldigt ansvarsfull storebror. Har jobbat klart nu och är ledig i 2 dagar så underbart skönt. Imorgon skall jag ut och äta på pinchos och det ser jag framemot. Känns så bra, att kisse får mer sällskap nu,då han verkligen behöver mer än det jag och Märta orkar med själva hahaha. Imorgon ska jag tvätta, tanka och ta ut skräp ur bilen, och ta hand om tidningar.kartong och sådant jag samlat på mig. Handla och fara och klippa Märtas klor. Söka fram kupevärmare,skrapor och sådant som snart lär behövas i bilen. Hoppas oxå på att jag hinner rensa ut sommarkläder och skor, baka en kaka och lite annat småfix. Planen är att onsdag ska jag inte göra ett skvatt utom att bry mig om mig själv. Duscha och ta ett fotbad och sova en stund och lyssna på ljudbok. Till Dan: Hej mitt hjärta så du hade gillat lillkissen. Hon är så söt, kan du se henne? Jag tänkte ta en kaffe med dig ngn gång under onsdagen. Du sa att jag skulle kunna känna av dig mer om jag bjöd in dig med en kopp kaffe. Att du då skulle kunna låta mig känna av dig . Har funderat på dina råd och ska försöka bry mig mer om vad jag vill och orkar. Finaste Du, så jag älskar dig till månen och tillbaka

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2020-09-28 20:36:54

Vilken sötnos 💖 kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela