myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

En bra dag

Publicerad 2021-04-05 08:35:09 i Allmänt,

Igår var en toppendag. Ska försöka skriva fastän Siv ligger som en boa runt halsen. Hennes favorit plats är dock att ligga på axeln. Hon är en riktig goseknop och världens bästaste på både hyss och gos. Tog ett kort på Märta häromdagen och det ser verkligen ut som om hon är less på det mesta.
Fick besök igår utav de goaste av vänner och det var så mysigt. Sen så började jag att skura upp stolen jag hittade ute i pappas förråd. Många lager av skit,men så fin den börjar bli. Det är "metallskor"och de fick Jag gnugga som besatt innan jag fick fram kopparen. Nu ska den bara kläs om, och hitta passande hjul under benen. Kan nog bli knepigt att hitta,när stolen är så gammal.
Tog även med mig ett par lampetter som i princip var svarta. Där fick jag ta en gammal tandborste till hjälp,för att få den hyfsat ren. Så kul för när jag var liten då hade vi ett par liknande hemma dom min syster fick. Så att jag fick ta dessa gjorde mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela