myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon Söndag

Publicerad 2021-04-25 06:07:50 i Allmänt,

Ett litet inlägg innan det är dax att fara och jobba. Vaknade tidigt idag och jag är trött,för i perioder är det svårt med en ordentlig insomning. Ligger och pendlar mellan vakenhet och ytlig sömn. Mer irriterande än jobbigt faktiskt. Tittar ut och ser att det snöar....suck. Fick sluta en halvtimme tidigare igår och här hemma väntade S och E och pojkarna. De skulle hjälpa mig med att få ner trädet och dessutom så rensade några varv på den stora granen vid infarten. Så bra det blev 😀
Blev en bra hög av trädet!!! Passar med alla mina andra högar ha ha ha. Härom dagen så fyllde ju sonen år och då kom jag och tänka på hur det var och kändes med en bebis i magen. Inatt drömde jag att jag var gravid och att det var en liten flicka. Hon bökade i magen och man kunde riktigt se hur magen rörde sig. Det bästa var att Dan var med på ett hörn i drömmen. Han höll handen på magen och skrattade och såg på mig med kärleksfulla ögon. Så mysigt och fint det var. Slutar tidigt idag och det är sista dagen jag jobbar 50%. Är ledig imorgon men på tisdag är det jobb som vanligt. Har inte full muskelstyrka än i armen men jag känner att jag både känner mig redo och behöver pengarna. Fick upp rullgardinerna i sovrummet och det kommer verkligen att bli skillnad framförallt de soliga kvällarna. Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen borsta tänderna och fara. Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela