myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Onsdag i april

Publicerad 2021-04-28 06:09:18 i Allmänt,

Måste bara få gnöla och gnälla över vädret!!! Jag vissnar en smula när snön vräker ner!!! Förbaskat säger jag bara och kallt är det oxå. Svårt att hålla ihop som människa ibland. Min mamma sa att när man tror att våren är kommen så kommer sju snöfall till. Vet inte hur många det varit,men nu hoppas jag och tror att det är slut..... Efter jobbet hämtade jag dotterns dotter och hund. De skulle vara hos mig till kl 20. Dottern skulle ha en föreläsning och ville ha det så lugnt och tyst som möjligt. Vi bakade lite kakor....jag bakade och M slicka vispar och skålar.
Idag slutar jag efter lunch och jag måste fara och hämta ut medicinen för armen. Jag var lite för ivrig att sluta och smärtan börjar kännas av. Nu börjar flera vänner få det efterlängtade vaccinet, hurra hurra. Kan vi se framemot att få träffas??? Nu ska jag göra mig i ordning och rulla iväg till jobbet. Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela