myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Orber

Publicerad 2021-04-01 07:38:08 i Allmänt,

Jag lovade ju att berätta något om vilka spännande saker som händer hemma hos dottern. När jag och dottern var hos mediumet i höstas. Så sa hon både till mig och till dottern att Dan var och tittade till lilla L. Det var inget som förvånade oss då Dan och lilla L hade en kontakt som jag aldrig haft med honom. Det fanns något speciellt mellan de två. Hon hade även sagt att L ser Dan och att han då blir så glad. Att barn och djur brukar kunna se andar har jag hört förr och inget som förvånar mig då de inte är lika "förstörda " som oss vuxna. Till saken hör att L oftast alltid är glad och skrattar mest hela tiden. Så lite svårt att se men ibland har vi undrat, då han kan stanna upp och skratta så glatt och sen springa iväg som om han blir jagad av någon, skrattandes som ett barn som leker med någon. Men åter till när vi var hos mediumet, så när vi skulle gå, så sprang hon ifatt dottern och sa: -Vänta så får jag stänga dig. Jag stannade och blev lite förvånad, för jag visste ju inte då vad de hade pratat om. Hon la sina händer på dottern och sa att hon bör lära sig att "stänga av".Sen gick vi mot bilen och i bilen så berättade dottern att mediumet sagt att L kunde se Dan och att de kunde leka tillsammans!!! Dessutom så var dottern väldigt andlig och att hon borde utveckla den sidan. Att hon kunde kontakta mediumet när hon kände sig mogen. Vi skojade om det hela och sen fortsatte vår resa och allt glömdes bort. Men nu händer det saker helt plötsligt hemma hos dem. Tycker det är så vackert att se på och hon har spelat in en hel hög med filmer på vad som händer i lilla L:s rum. Hon ringde mig sent en kväll men jag hade somnat så det var först dagen efter som vi pratade. Hon sa: Mamma det är något konstigt i L:s rum???? Vi trodde det var malar eller en massa konstiga flugor, men det finns inga därinne??? Till saken hör att de har en nattkamera inne i hans rum. L är ju gravt autistisk och sover inte så mycket och de vill gärna ha koll på honom nattetid. Jag såg filmen och nästan skrek - Det är ju orber!!!! Orber sa hon vad är det? Jag är ju intresserad av det andliga så jag har både läst och sett på tv om dessa fenomen.
Här är en liten förklaring om orber: Orbs är en slags ljusklot. De är den vanligaste spökrelaterade anomalin som fångas på film. De varierar i ljusstyrka, färg och storlek, kan vara nästan helt transparenta eller så gott som solida. De kan hovra på ett ställe eller flyga runt med blixtens hastighet i ett oregelbundet mönster. En Orb är en energi/ande från en annan frekvens/dimension. De är livsformer som kan vara den mänskliga själen eller kvarvarande energi från de som dött och lämnat sin fysiska kropp här på jorden. Andar föredrar ofta att gestalta sig i form av en Orb för att det tar mindre energi än ifall anden skulle gestalta sig som en avbild av sitt gamla jag. Ju mindre Orb, desto mindre energi. Vårt öga ser inte på samma sätt som en kamera. Ögat uppfattar ofta en Orb som en ljusglimt eller en blixt, medan en kamera fångar en tydligare bild av den andliga entiteten. . Katter och hundar har ofta lättare än människor att uppfatta dessa fenomen. . De kan synas som ljus som flyter genom luften, som såpbubblor eller starka ljusstreck. Äkta orbs Ju ljusare, desto bättre. Eventuella spår av rörelse tyder på äkthet. Många på samma bild är troligtvis damm, speciellt om de överlappar varandra. Äkta Orbs har ofta ett litet skal (som en cellvägg), och textur. Svårt kanske att se på bilderna.men man kan tydligt se att det liksom är små ringar. Det är flera stycker med olika ljusstyrkor och ibland stannar de vid L och han tittar upp. En del svävar bara runt och andra studsar liksom fram och tillbaka. Dottern har gått in där men kunde inte se ett dugg. Efter någon dag så blev vi lite fundersam om det var något "elände" de fått in i huset eller om dottern liksom "dragit" dit dem och kontaktade flera medium. Men alla sa att orber "alltid" är vänliga. Det var ju skönt att höra...puh . Nu har vi kontakt med mediumet och hon har berättat för dottern hur hon "stänger" ner sig. Men aktiviteten i L rum är lika aktiv nu oxå. Tycker allt är så fint och tydligen så är L:s skyddsängel dotters farmor, men som vi fått förklarat så är även Dan där. Så häftigt och vackert på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela