myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Det rullar på...

Publicerad 2021-09-20 14:58:12 i Allmänt,

Den ena veckan går snabbt över till en annan vecka och ibland går det så jäkla fort! Det enda som inte går fort är att få min soffa? Blir antagligen någon gång i slutet av oktober, skulle inte förvåna mig om det blir när jag far ner till Göteborg!! Skulle vara typiskt om de plötsligt bara ringer och säger att de står på gården???
Måste fixa extraljus, och serva bilen och besikta den, hmmm måste boka tid. Extraljus behövs verkligen då jag kör i mörker och vill ha lite "längre" ljus.
 
 Som ni ser så är det liksom bara framför bilen? Tog en bild ha ha ha så jag kan visa vad jag vill ha. Tänkte ringa till mekonomen och höra hur mycket det kostar att montera. Usch vill inte ens tänka på vad det kommer att kosta....avskyr att lägga pengar på bilen. Trist och tråkigt men är ju beroende av bil så det är bara att försöka acceptera det. 
Ät sjukdom på jobbet,så jag kommer att vara på min enhet under veckan. Men till helgen vete tusan vars det blir. Ska snart rulla in till stan igen....och hämta matkassen. Varannan måndag har jag kassen och har tänkt sluta ibland....men samtidigt så är det praktiskt och bra pris.  Tänkte springa in på Expo och glo lite oxå bara för kul skull. Men tills vi hörs igen.Lev väl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela