myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ännu en dag att lägga till livet bibliotek...

Publicerad 2013-04-19 06:55:10 i Allmänt,

Tror att detta blir en bra dag.  Trots att vi är i bokslutstider ,vilket innebär mkt papperskoll och kvittot hit och dit så är jag på bra humör. Har tom en fredagskänsla, vilket är så trevligt, helgen har vi visserligen fyllt hahaha men ändå så känns det inte tungt. Det är årsmöte uppe i stugan på söndag så där går den dagen och på lördag blir det jobb för oss bägge, men fredag och lördag kvällarna ska jag banne mig inte jobba utan bara mysa med min fantastiska man och pyssla. Kanske äta ngt gott och surfa runt på ebay haha..
Mamma kommer kanske hem idag så då blir det en liten tripp dit idag eller upp till sjukhuset om hon blir kvar.
Hursomhelst så börjar denna dagen med en skön känsla i magen och det ska man njuta av. Så nu ska jag njuta i 10 minuter till och gå till bussen. kramisar på er alla gullrumpor <3

Kommentarer

Postat av: Elena

Publicerad 2013-04-19 08:24:30

Jag är 2 min bort och gör dig sällskap på en kaffe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela