myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Det funkade....

Publicerad 2013-04-11 07:39:31 i Allmänt,

Så kul att det funkade så här enkelt. Nu kan jag ta egna bilder och lägga in. Jag är ju helt besatt av min nya hobby och mina stackars arbetskamrater kommer att få spunk. 
Fast en av dem vet bestämt hur kul det är att hitta ngt som riktigt fyller själen. I så många år nu har butiken varit mitt hela och enda liv. Nu när allt känns så ovisst så har min gnista mattats av.  Jag älskar fortfarande mitt jobb och vill verkligen fortsätta, men på ngt sätt så kräver den nästan all min tid men jag är en sådan person som måste både ha huvudet och själen i en symbios. Att då få hänge sig åt ngt annat har gett mig ny energi att fokusera på butiken. Det kanske låter snurrigt och det kanske är snurrig, men sådan är jag...
Har väldigt svårt för att göra saker som inte känns bra i magen. Min make som är den förståndige av oss blir tokig på mig ibland. Han tar sig an problem på ett sakligt sätt och ser på dem utifrån långa perspektiv. Jag är så här och nu och ibland saknar jag förmågan att se: hur blir det sen....just för att magkänslan säger mig mer.
 Nä nu slutar jag surra och lägger ner för den här gången.

Kommentarer

Postat av: farmor2010

Publicerad 2013-04-11 12:58:59

Du är inte alls snurrig.....jag förstår precis hut du menar.....:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela