myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Födelsedag

Publicerad 2013-04-12 07:04:31 i Allmänt,

idag fyller en av familjens söner år. Man kan knappt fatta att de små liven är vuxna. Så idag efter jobbet blir det uppvaktning. Trevligt värre sen åker vi hem och har fredagsmys....Helgen kommer nog att bli bra, har inget och allting på agendan. Vilket innebär att jag kan ta det i min ordning. 
Det blev inget date med Millan igår så henne måste jag ju i alla fall träffa. kanske har de tid imorgon...
Sen så skulle jag behövt göra lite ärenden på staden. Kan kanske hinna göra det idag om det är lugnt på butiken. Vi får hoppas att snön som skulle vräka ner i helgen, ångrar sig och drar till Sibirien istället. Ja nu bubblar det av mkt surr, men jag känner mig bubblig och surrig idag hahaha....oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela