myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Gomiddag

Publicerad 2013-04-28 10:37:35 i Allmänt,

Vi var ju hos flickan med familj igår och fick gomiddag i jättefina pastatallrikar. Åt oss så mätta att vi inte ens orkade ngt annat senare på kvällen. Fastän vi både hade godis,glass och ostkrokar. Vi låg istället och bara mös i hörnet av soffan tills det var dax för att sova för natten. Pojkarna var så goa och kramiga och jag spelade tom tv spel?? eller spelade var väl att ta i. Tröck lite här och där och samlade upp grejer i "luften". Det hängde "liv" och "pengar" som jag koncentrerade mig på. Viggo tyckte inte att jag va nå bra på att hjälpa honom att klara banan hahahhaha. Men jag begriper mig inte på det där med knapparna och att fightas med andra. Kom ngn mot mig så sprang jag därifrån haahhha. Morfar tog över men har för mkt vinnarskalle för att spela med lillen.
Nu skall jag fara på jobbet några timmar så vi hörs....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela