myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Hahahaha skulle kanske förklara..

Publicerad 2013-04-03 20:46:15 i Allmänt,

Har nu kommit hem från stugan. Det gick bättre än vad jag trodde, ofta brukar det vara så att vi hänger lite med huvudet när vi måste åka hem. Det gick hur bra som helst med kissekatterna, men ngn av dem blev åksjuk hem och bådde kräktes och bajsade på sig. Så det blev dusch när vi kom hem. Sen for vi ut till mamma och hjälpte henne med några saker och jag fick pengar i förskott på födelsedagen !!!! Tidigt ja men så kul jag har haft nu, Jag har ju länge drömt om ett dockskåp ett fint ett som skulle kunna vara en sorts möbel och dekorativ. De är ju svinigt dyra men jag tänker hellre vänta och köpa ett jag vill ha eller övertala maken att bygga det,
 
Jag var på Ebay och tittade och på massa olika sidor och hamnade till slut på en svensk sida som hade massa halvapriset grejer. Åh så roligt jag har köpt jättemånga grejer, till en femtedel av ordinarie pris yippie!!!!! Detta skulle jag aldrig köpt om jag inte fått pengar av mor.
 
Så roligt det skall bli, jag fantiserar om hur jag skall ha det hahahah, Stilen skall var ca 1900 och vara så där gammaldags.Åh jisses vad mkt fint det finns, tom små miniråttfällor och äntligen får jag en kristallkrona. Lite liten men dock en krona. Nu är det bara att vänta tills det dyker upp här hemma en avi att hämta på posten.
TACK MAMSEN <3
 

Kommentarer

Postat av: Elena

Publicerad 2013-04-03 22:46:45

Yay! Äntligen slag i saken! Kuligt! Det är så roligt att ha nåt att se fram emot, även om det är litet ;)

Svar: Hade så svårt att sova då jag låg och möblerade och funderade. Har ju inte så mkt än då det är nästan lika dyrt som stora grejer hahha men jag har räknat ut att jag ska köpa för ca 100;-/månaden nån liten grej. Tänk bara en lampa kan gå på 299;-!!! så det blir att kolla på tradera lite då och då. Tusen tack för tipset att ta tag i min dröm....
myma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela