myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Mår så gott..

Publicerad 2013-04-13 18:56:44 i Allmänt,

Kan nog leva med att vara ledig....Detta är ju underbart, ingenting tråkigt skymmer min himmel och jag har just ätit en mkt god middag.
Idag har jag bara haft det bra och gjort trevliga grejer. Efter handlingen fixade maken en underbar middag och sen blir det efterrätt. Har tagit bilder på massa dockskåpsgrejer idag så jag kommer att visa er lite grann i alla fall.
Har "snickrat" på spisen och diskskåpet idag och nu har jag nog knäckt storlekskoden. Maken har börjat förbereda hela huset, men saknar just nu ngt som heter överfräs?? Ett verktyg som kan göra spår. Tydligen är det till väggarna i själva huset.
Ja man kan säga att idag är en härlig dag. Jag har verkligen haft en av de bästa dagarna på länge. Men det blev ingen utflykt till Millan, så jag hoppas att hon har tid för mormor i morgon. kanske innan mamman far på träning?
Vi får väl se....
Ikväll skall jag försöka lägga in lite kassor så att mitt samvete ger mig tid till mer lek imorgon. Måste nog renbädda lite och göra lite andra småsaker men fortfarande ser dagen ut som en möjligheternas dag, Underbaaaaaaaaaaaart.
 

Kommentarer

Postat av: Farmor Fia

Publicerad 2013-04-13 21:32:15

Om du bara visste vad jag saknar Millan...du får pussa på henne från mig:)

Svar: my berättade att de försökte övertala er att flytta hit. De oroar sig för Egon och vill ha honom och dig närmare. tycker jag låter som en bra idé. Skynda er hit.....
myma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela