myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Oj vad fort en dag går...

Publicerad 2013-04-07 16:54:23 i Allmänt,

Nu är det redan middagstid och dags att börja med maten. Dagen började tidigt och jag jobbade i nästan 4 timmar och föreberedde för imorgon. Hade tänkt gå hem tidigare från jobbet och göra i ordning moms och annat tjoller. Sen tog vi en macka och drog i väg till butiken och jobbade där tills just före fyra sen handla mat och nu sitter jag kraschad i soffan. Köpte en risifrutti med ananascocos ?? jag visst lät det skumt? Men det var den godaste risifruttin som jag ätit, tycker ofta att det blir för sött med sylt. Har ju aldrig varit en syltätare av rang utan tycker mest om lingonsylt. Dricker nästan aldrig saft med cocacola i mängd hahaha.
 
Nu skall jag börja med maten. Tänkte göra kasslergratäng med ris. Gott och smaskigt. Ikväll blir det nog lite glass, även där en "ny" smak - Apelsinchoklad!!  Det är SIA glass men jag misstänker att den är för söt. Oftast är det godast med upptinade hallon och lite vaniljglass. Måste oxå hålla koll på Tradera har ju massor av auktioner på gång. Kanske vinner jag ngn i alla fall. Min taktik hmmm ja taktik är ju konstigt att säga men i alla fall jag budar på många så då blir jag glad om jag får någon hahaahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela