myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Dålig tajming

Publicerad 2013-08-27 07:35:45 i Allmänt,

Igår förmiddag började det göra ont i halsen och huvudet....Igårkväll slog pestsmittan till. Ont i kroppen, knoppen och halsen, men ingen feber. Snorigare än någonsin var inte särskilt roligt att vakna varannan timme och snyta sig...bläääää
Men å andra sidan det är ju en helt vanlig förkylning som kommer att försvinna om ngn dag. Men jag har givit mig själv tillåtelse att gnälla åtminstone idag. Vi ska ha personalmöte på jobbet idag och hur kul är då jag??? Får sitta långt bort från de andra och försöka närvara. Men skam den som ger sig och ingen feber har jag så med lite piller kommer det nog att gå vägen.
Undra vem som gett mig detta otyg? Är det ngn illasinnad skåning? eller Liam som oxå är förkyld nu? Men då måste det gå snabbt att "insjukna". Hursomhelst skall jag släpa mig iväg och ta en befriande värktablett. Vad som är underligast är att jag har ont i tänderna??? Kommer det tandvärk nu så skjuter jag mig....Jag föder hellre en elefantunge än har tandvärk. Åh herrejösses så optimistig jag är? Nä jag är sur och gnölig och snoooooooorig...
 
Det där skulle jag inte klara nu då jag skulle kvävas....Nästäppan är numera storforsens brus....
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-27 19:38:06

Krya på dig din stackare!kram marianne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela