myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Hatar allt tjafs med grunks och elände

Publicerad 2013-08-29 14:33:35 i Allmänt,

Har återigen talat med företaget som sköter domännamnet till butiken. Betalade den 16/8 och inget har hänt?? så då ringde jag och de sa att de såg att jag försökt betala???försökt???. Då visar sig det att jag kan inte använda mig av att betala med mitt Visakort på alla konton om jag inte registrerat det hos banken. Men varför har jag då Visa till då???? Då måste jag alltså kontakta banken och lägga till de konton jag vill betala till, jo tjena försök att sitta i den telefonkön...
Nu kunde de ändå hjälpa mig och göra ett undantag så förhoppningsvis så skall allt vara löst nästa vecka. Så mkt krångeltjafs för 270:-. Gud hjälpe mig för att inte jag skall få ett psykbryt på allt gorm. Sen så blev det tokigt på sista lönen på en av tjejerna så det som skulle vara föräldraledigt blev semester. Var osäker på om det räcker med att ta bort semesterdagarna och att de åker tillbaka på sitt konto. Plötsligt blev hela sidan kaikoknas och inget fungerade.Så då ringde jag deras support. Jo då har de serverreparation tills 1/9!!!! vilket innebär att då vet jag inte om allt det som jag suttit och knappat in har kommit in???? Gaaaaahhhh vad less jag blir...Har i allafall tror jag? lyckats beställa loomispåsar till bankning. Skall göra ett förrsök i morgon att fara på banken, men de vill väl inte ha pengar där? idioti. En bank utan pengar, bara för alla tjuvskallar inte skall råna dem. Sen så har jag ringt till Panduro och skulle stoppa restordrar, men det fanns inga helt plötsligt? Hoppas att ngn av tjejerna på jobbet har ringt och gjort det annars kommer det en massa jox till veckan.
 Har även gjort en massa bokföring och börjat dammsuga litegrann. Men jag svettas som om jag satt i en bastu. antagligen så är det pesten som skall ut ur kroppen genom porerna. Gud så äckligt, det lät och ja jag känner mig ofräsch fastän jag redan duschat en gång redan. Betalat räkningar både privata och bolagets. Bokfört och gjort klart hoppas jag i alla fall
 
Nu har jag bara skatteverket kvar att ringa på min lista: " av att göra grejer". Sen så skall det sättas in i pärmar och sorteras ut skräp, i posthögen. Ja nu har ni fått träffa den mest otrevliga sidan av mig, gnöl och gnäll bokförarmänniskan skulle önska att jag kunde säga att det gick över om jag tog paus och en kopp kaffe ,,,,men nääää jag är sur, gnölig, snorig och börjar dessutom bli hungrig. Bäva månde gudarna att jag blivit snäll och glad tills Dan kommer hem. Åh nej skatteverket kvar.....men de har väl kurs eller teambuildingdag, kafferast eller ngt annat helvete för sig ggrrrrrrrr....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela