myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

HEJSAN <3

Publicerad 2013-08-03 14:18:35 i Allmänt,

Ett litet nedslag i verkligheten. Har fått vara ledig skitlänge och varenda fiber i hela kroppen vill ha mer. Konstigt hur fortman får smak på det ljuva livet. Allt som jag planerat att göra i sommar har jag inte gjort.Framföralltså har vi njutitav barn och barnbarn och av varandras sällskap jag och maken. Storkisse har kommit tillbaka oxå och vädret har pendlat mellan sol och tokblåst och kyla. Det som glädjer mig mest just nu är att vi skall tillbaka till stugan och att dottern kommer hem från sin tunisienresa och är på svensk mark igen. Dessutom så kommer snart mellansonen hem till umeå. Så roligt att få träffa han och hans flickvän. Jag längtar att bara få se honom i ögonen....låter konstigt men alla mammor förstår vad jag menar.
För övrigt så har jag inte tänkt en redig tanke på flera veckor. Hade ju tänkt grotta ner mig i känslor och förnuft och försöka fundera över framtiden över vad och varför. Men det går inte i stugan och har aldrig gått. Hjärnan bara smälter ihop till ett russin och jag sitter bara och tittar över sjön som ett fån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela