myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tisdag

Publicerad 2013-12-03 07:03:22 i Allmänt,

Är på väg till jobbet nu så hinner bara ett litet inlägg. Vi väntar en stor order idag och det är mkt som skall göras, bla skyltfönstren. Men det är galet hur fort dagen går när man har mlt att göra. Vips så skall man hem...
Ikväll skall lillan hit medan mamman är på träning. Det är alltid trevligt med ett halvmetetsbesök, tycker jag. Sen så är det roligt för det händer ngt nytt varje vecka i den här åldern. Det gär det nog för mig oxå, men det är nog inte lika tydligt som att lära sig vinka eller säga lampa. Nu väntar vi bara på ordet mormor, som jag anser är det viktigaste hahahahha
Igår när vi kom hem så hade vi ju förbetett middagen , så det var bara att värma. Det gav mig tid till pyssel och kag har gjort en jättesöt gubbe/troll/ tomte....ja jag vet inte riktigt än vad det blev. Den skall vara i mitt tittskåp tänkte jag. Målade även första lagret på stubben och det är säkert en fyra fem lager av all möjlig färg innan den ser gammal och risig ut. Fick höra att jag sluddrat som vanligt på tangenterna i det senaste inlägget haahaha men det får ni ta...kanske håller er skärpta att fundera på vad skriver människan? Orkar ju aldrig gå tillbaka och rätta och därför kastar jag mig från det ena ämnet till det andra. Jag ser ju inte då hur tokigt det blir. Men det är det sköna med att skriva av sig lite grann pladder, man bara skriver.
Nu skall jag ge mig iväg och om allt går i lås så kommer jag att lägga in ett inlägg från bussen, eller rättare sagt en bild. Ja visst lät det fränt att jag är så teknisk att jag kan blogga på bussen hahahaa.
Oj kom just på att jag skall till VDC idag för cellprovstagning oxå....vojne vojne inte kul med gynstol....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela