myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

En lite detalj ur vardagen...

Publicerad 2013-02-20 07:58:17 i Allmänt,

Hade skrivit ett annat inlägg som bara försvann. Så i väntan på det kommer en liten detalj ur mitt liv hahha
Har ni någonsin upplevt och sett att på vissa kuvert om man öppnar dem snabbt så kommer det ett ljussken. Mycket märkligt tycker jag och har funderat på det då och då nämnt det men de flesta tittar bara frågande på mig.
Men nu kan jag meddela er att min svärdotter Fia tog mig på allvar och var smartare än mig för hon googlade på. "Sken från kuvert" och nu vet jag att det beror på limmet i kuvertet. Skönt att få det bekräftat hahahah : Numer så är google min vän på många detaljer ur min vardag. Så nu kan jag säga: FUCK GOOGLE ASK ME!!!!!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-02-20 08:18:20

Vet precis vad du menar, ett blått sken! Ok, men då har jag lärt mig något nytt idag. Och klockan är bara kvart över åtta :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela