myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Partyanimal ..nope..

Publicerad 2013-02-16 07:27:20 i Allmänt,

Ja vad kan man säga annat än att är jag förvånad. prinsarna åkte hem vid halvåtta och klockan åtta somnade jag första gången. sen vaknade jag till lite då och då för att till slut lämna soffan och gick och la mig. tror inte jag fick på mig täcket innan jag sov igen. Vilket resulterade i att klockan sex i morse gick jag upp trots mina planer om sovmorgon. Har även en konspirationside att dela med mig av. Jag misstänker att tvbolagen har aktier inom videouthyrningen. Det visas ju så usla filmer på fredagar och lördagar, men på söndagskvällar när man vill göra en tidig kväll då kan det minsann visas riktigt bra filmer. Men måste erkänna att hade jag varit ensam hemma hade det nog blivit en sen kväll. Det beror på att jag kan/vill se på program som inte maken vill se. Alla natur och faktaprogram kan jag sluka i timmar. Allt från akutsjukvård,förlossningar, jordbävningar,annorlunda husbyggande och de små näbbmössens korta liv. Det intresset delas inte av maken. Att gå in i sovrummet och se vill jag inte. Så istället ser vi på komedier,pangande och actionrobotar, medan jag snarkar i hans knä. Skulle hellre ha pysslat eller ngt liknande men är ju så in i bängen kvällstrött. Vad står på schemat idag då för er? Själv skall jag försöka hinna med mycket och jag tror att jag kommer att lyckas då maken fixar mat idag. Jippie det blir nog en repris från förra lördag med ett gott glas amaronevin till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela