myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tjuveri hahaha

Publicerad 2013-02-15 12:12:06 i Allmänt,

min dotter håller på med en "challenge" med det menas att hon varje dag skriver om ngr speciellt ämne. Hon har naturligtvis ställt upp och gjort fin design, men sånt tjafs håller inte jag på med ( läs vill oxå ha men är så tekniskt imbecill så jag kan inte det än....) Hon hade i alla fall en fråga om - Vad gör du om tio år?
Ja vad spännande, hoppas att jag fortfarande är frisk och jobbar. Inte lika mkt jobb utan har tid till mina barnbarn men framförallt tid med min man. Att vi kanske bor varannan vecka uppe i stugan. Att vi har haft förmånen att fått resa mer med våra underbara vänner. Att alla mina barn har det bra och att de har kanske hittat någon att tycka om. Kanske jag fått fler barnbarn. Att jag fortfarande kan läsa och brodera så inte synen är så usel och att jag förhoppningsvis har genomgått ett mirakel och att jag då tycker det är trevligt att promenera. Att allt fortfarande är som det är idag. Har ett mkt gott liv och mår bra med min familj älskar mina kissar och make. Men att jag får mer tid till mig själv och de mina skulle vara underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela