myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Varför heter den så?

Publicerad 2013-02-08 07:40:48 i Allmänt,

Ja varför i hela världen heter min blogg myma??? Jo det är så att det fanns inte så många andra namn ledigt som jag först tänkt mig. Sen så betyder ordet myma ngt speciellt. När jag började pyssla så startade det faktiskt med ett gratispaket pyssel som min dotter hade fått av sin pappa. Jag var sjukskriven och hade svårt att få tiden att gå.Jag pysslade ihop grejerna. Jag vill minnas att det var en sorts mobil med pärlor. När jag var klar så hade tiden sprungit fram och jag upptäckte att det var väldans mediativt. Jag for genast in till stadens pysselbutik (som jag nu äger hahahha) och köpte pärlor. Jag började göra smycken i rasande fart, alla  dygnets timmar jag hade att avvara. Min dotter satt med och skapade hon med. Sen fick vi så mkt så vi bestämde oss för att sälja lite under namnet "Myma" My och mamma = Myma .Så nu vet ni varför min blogg skall heta Myma. Nu i efterskott så inser jag att jag har lagt ner en förmögenhet i butiken från allt shoppande jag gjorde där. Men oxå hur mkt det betydde för mig. Därför blir jag lite varm e hjärtat när jag ser stamkunder som köper ganska mkt för jag vet hur mkt det betyder för dem.
 
Jag har en hel del ämnen som jag kommer att vilja skriva om. Bilder kommer det oxå att bli men det måste jäg lära mig först. Tänkte att dottern skulle visa då hon är långt mer high tec än mig./ Ingalill

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela