myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Hejsan hoppsan

Publicerad 2013-07-09 07:02:46 i Allmänt,

Ibland så är det roligt och gå in på "översikten" där man kan se hur många som tittat på bloggen och hur många gånger man tittat osv. Min översikt ser ut som ett ekg upp och ner och upp och ner hahaahaa. Kan nog bero på att det är sommar och folk har semester och surfar inte runt på datorn. Men jag är nog lite bloggstörd. Kan längta tills jag sätter mig ner och kollar mina favoriter efter en helg i stugan.
 
Igår afton kom modern och småprinsarna på besök. Storebror cycklar nu även på den stora cyckeln utan stödhjul. Han är jätteduktig, men ibland ser det ut att gå lite för fort och en olycka med skrubbsår kan vi nog bara vänta på. Igår hade han varit i kontakt med brännässlor, men det var ingen fara var nog bara ett litet "nudd". Men man minns som liten när man sprang och det fanns nässlor och man brände sig...attans så ont det kunde göra efter ett tag.
På jobbet hade vi att göra ialla fall. Packa upp och hänga upp så dagen gick fort och jag som trodde jag stängde kunde sluta tidigare Yippie. Men idag stänger jag och ikväll måste jag jobba lite. Just nu så är det lite kallt och mulet ute och det kan kanske betyda kunder.....hahahaha. Nu ska jag säga ngt som jag kommer att få äta upp i februarimörkret....Jag längtar efter augusti....,Då är alla tillbaka på jobbet och vi har varit till Malmö och det är inte länge kvar tills jag far på resa. Nyheter har börjat rulla in i butiken och det är bråda tider framför oss. Ja jag förstår att det inte låter klokt, men förhoppningsvis så tar jag mitt förnuft till fånga och börjar njuta av sommaren....
 
Ja för övrigt är det bara bra med det mesta, förutom då att storkisse är i stugan......Vi har inte sett en skymt av honom och det har inte stuggrannarna heller gjort. Men jag försöker att inte tänka så mkt på det, då jag bara blir ledsen och bedrövad. Jag kan ju inte göra ett skvatt åt situationen ändå. Nä nu skall jag borsta gaddarna och bege mig....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela