myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tur och kanske lite skicklighet????

Publicerad 2013-07-13 10:01:19 i Allmänt,

Igår fick vi glada nyheter äldsta flickan har tagit sig in på utbildningen som hon sökt och vi är väldigt stolta och glada. Hon har gjort det fantastiskt bra, lite mer kul var det när vi läste i VK att det var tuffare än någonsin att ta sig in på Universitetet. Bra jobbat. Vi satt igår och sa att vi har ingen aning hur vi orkade med allt när jag själv vuxenpluggade. Men när man är mitt i allt så finns det som inget annat än full fart framåt....
 
Vi har ju den lyckan att vi har fått fantastiska barn som har gjort sitt bästa och sällan gett oss anledning till oro över sina livsval. Det är nog den känsla som bara en förälder kan förstå. Hur nöjd och glad man blir över att se sina barn växa upp till rejäla individer.
 
Idag är det en annan av barnen som står i fokus då han fyller år. Hipp hipp hurra.....
Denna unge har jag velat lägga i en kartong och skriva okänd avsändare på ibland...Men idag så känner jag att han står mig väldigt nära och vi har samma humor och värderingar på livet. Han är en underbar och fin kille och den som får lyckan att få han på kroken får en tjurskalle och väldigt omtänksam man till partner.
Sen så är det bröllopsklockor som ringer...dels så är vi bjudna på bröllop idag till Stöcke och sen så gifter sig en väldigt god vän och arbetskamrat idag......Ja en dag att minnas tillbaka på med andra ord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela