myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Härligt väder ??

Publicerad 2013-06-04 08:49:37 i Allmänt,

Ja nu kommer ni allt att sätta kaffet i fel strupe??? Gud vad skönt med mulet...Japp antar att jag kommer att få äta upp det där uttalandet. Men jag är trött på värme....Har känt mig så trött i hela kroppen. Var på jobbet i alla fall fysiskt igår, men hade ingen ork eller lust. Har varit i bättre skick. Tack gode gud för att jag har arbetskamrater som styr hela skeppet på ett föredömligt vis.
Såg en arbetsannons om jobb på Nisses och tänkte i tre och en halv sekund söka jobbet. Tänk så skönt med lön hahhah och inte behöva oroa sig över ekonomi och skit. Mina tjejer sköter butiken galant själv så då kan ju jag jobba på Nisses!!!!
Herregudis vilken gnöl som bara kommer från denna sida, blir tom less på mig själv. Men jag känner att hela våren har varit tung att hitta motivation till. tack gode gud för dockskåpet.
Jag är en sådan person som behöver lite projekt och lite framtidsanda. Jag är våg i stjärntecknet dvs jag behöver balans. Därför så behöver jag planer för framtiden för att jag skall njuta av här och nu. Låter det rörigt ja, men tänk då hur rörigt det blir för mig när vågskålarna antingen vippar hit och dit eller bara hänger som slokörade kaniner.
 
Nä nu måste jag tillstå att idag känns det betydligt bättre än igår. När jag kom hem igår så skakade benen, Ont i magen och kvällen tillbringandes sovandes i makens knä. Men istället har jag idag vaknat med mkt mer ork än tidigare. Har därför tagit tag i avstämningen och bokfört massa idag och klockan är inte ens nio. Innan denna dam stänger ögonen ikväll, skall jag minsann göra klart allt. Japp stora ord men nu jäklar får det vara nog för den här gången.

Dessutom så har jag börjat känna av pyssellusten igen så nog vare väl andå förbenat om jag inte skulle skärpa till mig. Jajamensan kommer på en gång göra en vodoodocka som skall föreställa orkeslöshet/förkylning och den skall torteras på alla sätt jag kan komma på innan jag dömer den till livstidshängning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela