myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

måndag och mitt huvud känns så tungt....

Publicerad 2013-06-03 06:48:16 i Allmänt,

Fick ett bakslag igår eftermiddag och halsontet kom tillbaka. Inatt höll jag på och skaka tänder ömsom svettades så jag antar att febern drog in. Maken annonserade nu på morgonen innan han for att dagen skulle nog bli kort då han oxå kände sig risig. Jag skall då bege mig till jobbet. Men heldag??? Nä jag tror inte det...Fy bubblan vad less man blir, men återigen måste man påminna sig om att detta är ju bara en simpel förkylning. Tänk att vara sjuk på "riktigt" inte kul alls.

Kommentarer

Postat av: Elena

Publicerad 2013-06-03 11:54:52

hehe det är banne mig starkt att ändå kunna vara objektiv i din situation!

Postat av: als

Publicerad 2013-06-03 20:18:38

Krya på dig, VÄNNEN. VARM KRAM :):):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela