myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Måndag..thohej vad det går undan.

Publicerad 2013-06-17 07:03:33 i Allmänt,

 
Denna hög är nu icke existerande...duktig flicka. gårdagskvällen var riktigt lång, kl 22 gick vi och la oss. hann måla och pyssla lite och då går tiden lite fortare. det enda som varit fel i helgen är att vi inte träffat våra småprinsar och ingen sessa heller. haha istället för sessa så skrev autocorrect sesamfrön haha. ni skulle bara läsa hur tokigt det blir ibland på ipaden när jag skriver. Kanske skulle låta bli och rätta ngn gång.
 
Idag blir det jobb och revisorsmöte, deklarationerna skall lämnas och skrivas under. som företagare så har man längre tid på sig, antagligen därför det är en lunta av 5 cm som lämnas.......det enda Skatteverket är ointresserad av är hur lång min navelsträng var och vilken skostorlek min mormor hade. men resten vet de minsann om. nu skall jag gå och duscha av mig hade jag tänkt. Jag föredrar att duscha på morgonen och maken på kvällen mkt kompatibelt förhållande. Igår så frågade jag min man om han skulle bli kär i mig om vi möttes idag. det är väl klart säger min romantiska man - du då? Sa han. - nja jag vet inte riktigt sa jag, då jag antagligen inte varit samma person och rört mig i dina kretsar och förstått bättre sa jag, så jag tror inte det. då sa han ibland så ska du inte säga hela sanningen och sluta prats.....haha han är bäst....
ikväll så stänger jag och jag hoppas att jag orkar fortsätta på mitt pyssel. håller på med en liten byrå till Millan där hon kan lägga allt småkrafs. kanske ingenting som modern tycker är fint haha men hon kommer att älska den för hon är liksom sin mormor en återfödd kombination av skata och prinsessa hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela