myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Rastlös själ

Publicerad 2013-06-12 07:33:43 i Allmänt,

Har funderat en tid på lite småsaker om mig själv typ genom andra så känner du dig själv.. Min son är väldigt rastlös och vill ständigt ha ngt att göra. Vi runtomkring brukar skratta och säga han är då för knasig med alla sina projekt. Men det är bara att krypa till korset, då jag känner mig högst ansvarig över detta och tror att det är en ärvd gen! Jag känner mig inte som en orolig själ, mer som en rastlös en. Vill oftast ha ngt för mig hela tiden. Ja säger ni som är trogna läsare...bokföring då? hahaah neeeeeeeeeeeeeej inte sånt elände. Andra saker, typ broderi, pyssel osv.
Just nu så är det inte så mkt jag kan göra med dockskåpet då jag inväntar sladd..till elen. Broderar gör jag, men nu håller jag på med det tråkigaste...pärlbroderierna sen är tavlan klar. Vill ha ett till broderi, men jag har inga väggar att sätta det på??? broderier är ju inte hippt direkt och inget användningsområde heller......Sticka och virka har jag heller ingen användning av. Scrapa ja men då behövs det mkt grejer och plats att hålla till ....nej och jag har då inte tänkt flytta.
Pärlor älskar jag att pyssla med men jag har inget behov att 126 halsband eller armband till...Gör ett då och då istället.Måla tavlor ja det är kul men hur många tavlor ryms i en tvåa tillsammans med broderier hahahaa. Har redan målat över en tavla två gånger utifrån vilken accentfärg jag för tillfället har hahhhaa knäpp jaaaa det kan man kanske säga.
Jag har då ett lite projekt på gång och det är utemobiler eller vindspel kan man oxå säga. Sen så har jag ju fått renhorn av grannen så en ljusstake blir det oxå. Men ljushylsor kommer inte in i affären förrän v 30!!!!
Sen så känner jag för att måla lite stenar...har ju bara tio sen förr......gjuta betongfötter ja det kan bli kul...Har ni några andra förslag?
 
 

Kommentarer

Postat av: Elena

Publicerad 2013-06-12 22:10:31

Decoupage på gamla möbler och sälj på blocket kanske?

Svar: Du är underbar...hade den iden i söndags ?????? Har nu skaffat ett skåp hahhaha,
myma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela