myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Regn.. ja det behövdes

Publicerad 2013-06-02 10:20:18 i Allmänt,

Dagen efter städning av gården och jag kan säga att det blev himla bra. Jag var trött som en brunbjörn som just vaknat efter en lång vintersömn. Tog många pauser med lite aspirin då och då. Vi spelar quizkamp för fulla muggar här hemma och jag vinner hela tiden. Nä men ibland blir det oavgjort hahahaha. Han blir galen..hahahaah Jag säger bara tack Tv4 fakta och discovery för min kunskap.
Idag fyller min papps år, hela vilda 78 år, så vi ska dit en sväng och uppvakta. Sen vill Dan ha några skjortor och vill att jag följer med som smakråd. Vi får väl se hur det går, då jag fortfarande inte är i toppform,
Har inte pysslat i mitt skåp på en vecka nu och jag börjar känna att det snart är dax. Så kanske skall jag försöka ge mig på att göra ett bord till. Vi får se hur långt energin räcker. Skall jag vara ärlig så tycker jag att det är jätteskönt med lite mulet. Får med gott samvete sitta i soffan och snora istället för att känna att man kanske skulle sitta ute.
Nä nu skall jag gå och tvätta mig och göra mig i ordning för dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela