myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

tröttmössa...

Publicerad 2013-06-16 18:25:28 i Allmänt,

Nu är jag ganska trött men har fortfarande att göra. Höll på med "högen" till kl 23 igår, sen somnade jag på ett ögonblick och började på en gång i morse. Men har oxå hunnit vara på butiken och grejat lite och på obbolamarknaden och blivit bjudna på kaffe hos goda vänner, och köpt en jacka till Dan och jag fick en termosmugg. en rosa???oväntat eller?
Nu har vi ätit en fantastisk god laxmiddag med senap.rosepeppar, cremefraiche och fetaost. Smaskens....
Men håll med om att jag varit effektiv,,,,mkt beroende på att maken låg i migrän till 12,00. Men nu måste jag göra höstbeställning förr den skall vara inne den 20:onde!!!!. jag min nöt tänkte att det var den 20/8, men icke sa nicke.
Ja denna helg har inte varit vigd åt Ingalill direkt utan mer jobbet. Men desto trevligare blir det väl ngn annan gång. Veckan som kommer har mkt på sin agenda så vi får väl se hur mkt hopp och lek det blir. Fast en av dagarna skall jag fara och städa hos sonen och det tycker jag är kul så det ser jag framemot. Sen är det styrelsemöte och lie bankträff och revisorsmöten blääää. Men annars är det bra....hahahaha slut på gnölfia för den här gången...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela