myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Åh en sån bra dag <3

Publicerad 2013-03-07 18:46:35 i Allmänt,

Idag har det varit en toppenbra dag. Blandat med både jobb och sånt som behövs göra och sånt man skulle vilja göra. Det kändes så bra och jag hoppas att tjejerna på jobbet kände hur mkt jag uppskattade att de skötte skutan, hissade och revade segel, motade bort alla sjörövare och till sist hittade skattkistan full med guld och diamanter oj då nu skenade jag iväg igen.
Hursomhelst så har jag haft en bra dag och faktiskt så har jag inte känt av stressen så tydligt idag. När jag berättade det för maken så sa han: - Jamen det är ju därför du gjort så mkt idag!!! Ja visst har jag det men jag har inte rusat runt och det kändes riktigt bra vilket var det bästa.
Hoppas att det blir bra väder i morgon med så kanske jag hinner ta ngt skyltfönster de är fasligt skitiga har jag märkt.
Dessutom är det fredag och det brukar vara en skön vetskap. Vi har dock hela helgen fullbokad med mkt aktiviteter så full fart mot helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela