myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Lunch !!!

Publicerad 2013-03-05 08:25:46 i Allmänt,

Detta inlägg är tidsinställt och jag har just slukat en kopp kaffe och en wienerbröd!!! Jamen där låg det lilla livet alldeles ensamt och övergivet i fikarummet på jobbet. Eftersom jag vill hjälpa alla till en meningsfull tillvaro så tog jag tag i problemet.( det lilla wienerbrödets mål var ju att bli uppätet)
Så nu bär jag det med stolthet runt min stjärt och mage tillsammans med det lilla livets alla goda kompisar.
 
Förövrigt så är det nog dags för lunch då detta publiceras och det kommer att bli en baconmacka från Nisses. Har ingen lunchlåda idag och jag tycker inte om att äta det som varit fruset....
Ja ännu en hangup, jag har. Vill bara ha färsk mat hahaha. Vet inte varför men ibland inbillar jag mig att det smakar fruset. Det går bra med paj från felix, men där går gränsen. Denna regel kan oxå omfatta bröd, men inte bröd som kan rostas.... Nä nu spårar jag iväg igen och återigen bevisar för er vilken knasig toka jag är.
Tycker inte ni att detta ser suspekt ut????
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela