myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Måndag- Nystart

Publicerad 2013-03-11 12:46:00 i Allmänt,

Jag tycker om måndagar, det är liksom en nystart och man har förhoppningsvis en känsla av att det skall bli trevligt att träffa arbetskamrater igen. Själv så har jag haft en jättebra helg ,lite jobb och lite trevligheter och igår fick vi finbesök av småprinsarna och deras föräldrar. De är så goa mina smågrisar. Sen var vi ju lite bakis oxå hahhaha men bara lite . Till middag blev det fläskpannkaka och sen så gjorde jag Stompa ett typ av tunnbröd som man gör i stekpanna. Vi bara mös på kvällen och maken spelade spel på datorn  och jag läste lite bloggar. Så denna vecka kunde inte ha börjat bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela