myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Världens snällaste man..

Publicerad 2013-03-30 12:18:11 i

Nu har maken ledsnat på mitt vankande och farit hem och hämtat broderiet. Till mitt försvar är att han även skulle hämta hit vår gamla soffa. Nä sa han nu har du Magnustjatat tillräckligt...För er som inte vet så var min son bäst på att tjata effektivt. Vi sa till barnen när de var små,sluta surra nu för då blir det ingenting. Att höra tjat och gnäll är ju urjobbigt. Men sonen utvecklade det tysta tjatet till en konstform. Han svävade runt oss och suckade varannan gång tungt och nästa olyckligt. Tittade på oss med små hundvalpsögon och man stod inte ut så länge. Måste erkänna att jag använde mig lite av den metoden idag, för jag är så rastlös att jag hellre vill fara och jobba än slappa. Brukar ta ngt dygn innan jag varvar ner.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-03-31 09:16:24

Ja, han är ju ganska snäll, pappsen :-) Hur blev det med soffan?

Svar: Det blev jättebra. Men vi skulle verkligen behöva bygga ut, ligger i planering hahhaha
myma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela