myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

vilket väder.....våren avslöjar....skiten

Publicerad 2013-03-23 09:30:18 i Allmänt,

Ja vad ska man säga? Antagligen är jag inte ensam om det dubbelbottnade med vårsolen? det är underbart med ljuset,fåglarna alla glada människor som tinar fram...men visst ser man all skit på fönster, karmar,lister ja till och med fotsprickorna syns mer hahaha eller snarare bläääää. Hursomhelst så är det nu dag att väcka maken, då jag tänkte att han får äran att skjutsa mig till jobbet idag. Sen efter jobbet kommer småpojkarna och då ska vi äta, bada och mysa. De brukar alltid bada när de är här och förra gången sa lille Viggo när jag sa att vi går och sätter oss och ser på tv -ja men vi ska ju bada? De badade ca 5 minuter sen blev det lite chips och dricka. Men det är mysigt att de har sina egna rutiner hos oss. Vi skall nog hinna förbi Lekia oxå......skall bli kul när lillan blir större och vi kan skapa liknande ritualer, men än så länge är hennes mamma the one and only..i hennes liv.
 
Idag känns det riktigt bra, igår blev vi inbjudna av goda vänner på middag efter påsk...det känns bra då en kväll med sådant mys fyller på måbrakontot. Sen så var det jättemysigt igår då äldste sonen kom och hämtade mig på jobbet och vi for och handlade och bara tog det lugnt i soffan med lite godis och avslappnat prat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela