myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Allt går bra förutom.

Publicerad 2013-05-28 08:16:06 i Allmänt,

Det går jättebra med barnen. Vi trodde vi skulle vara trött men det har ju gått kalasbra. Men i eftermiddag kommer vi nog att vara trött, de vaknade strax efter tre inatt !!!! trodde det var morgon...Efter många om och men så somnade de om vid halv 5. Inget gråt efter mor och far heller, vilket känns bra både för oss och föräldrarna skulle jag tro.
Det enda molnet på himlen är att jag fortfarande har jätteont i hals och öronen "knastrar" ibland???? Ingen feber bara allmänt hängig.
Igår kväll så hade vi möte i städdagsgruppen. Jag hade förberett det mesta så det tog bara en timme. Vi var ruggigt effektiva, vilket känns bra inför lördagen, då vi har städdag.
I morgon skall kisse till vetrinären för att få medicin för sin åksjuka. Dyrt men ett måste :(...
Nu på morgonen har jag att göra massa annat viktigt, måste även komma ihåg att boka tvätttid. Rackarns vad barn blir skitiga....
På jobbet händer det inte mkt, lite kunder och ibland blir det lite tradigt. Egentligen skulle man passa på att njuta men jag blir bara frustrerad och mår bläää av det. Kulor måste in då kulor far ut.....
Men nu måste jag fortsätta dagen så att jag inte tappar farten...vi hörs..
Lite så här känns det idag....snörvel..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela