myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Jag är modigare än vad jag trodde....

Publicerad 2013-05-30 18:59:26 i Allmänt,

Jag har alltid sagt att om jag skulle bli nedsläppt i nordamerikanska storskogen där björnar av grizzlystorlekar bor. Ja då skulle jag omedelbart hänga mig i byxbenen i närmsta träd, för jag skulle inte orka vara rädd och försöka överleva......men jag kanske skulle överaska mig själv såsom jag gjorde idag. Dagen har varit nå dj...ulskt lång och jag har bara vela sova och vila i omgångar. Men i förmiddags hände det ngt märkligt, är inte säker på om det var mod eller om jag bara konstaterade att jag orkar inte vara rädd. Det flög in en geting av gigantor storlek.....studsade hotfullt omkring och stannade sen i fönstret. Stod och bara tittade först och kände nä...jag orkar inte med den där...Jag plockade bort blommorna i förnstret med risk för mitt liv och bara dunka ihjäl den....Vaaa????jag som springer så fort en sådan där DC9 kommer i min närhet. Var inte ens rädd bara less på att må skit och dessutom måsta vara rädd eller ligga instängd i sovrummet tills Dan kommer hem.
 
 
Han har förresten fått en fin utmärkelse från Volvo, det hette ngt tjusigt engelsk typ: GTO big three eller liknande. Det projekt som han lett har visat sig vara det bästa ever.... det är min man det....
Nu i afton så har han legat i sängen med mig och hållit mig sällskap. Det är trevligare att vara sjuk om han ligger bredvid. Just nu känns det som om jag kommer att bli piggare i morgon....yippie.... allvarligt ?har varken tid eller lust med detta. Börjar nog med åldern tappa mitt kvinnliga östrogen och har nog mer testostoron kvar då jag gnäller så här över en förkylning hahahaahah men fatta när jag tycker att det gör ont när kissarna ligger på mig hahhaaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela