myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Rubrik? Ja varför inte tjena ,tjabba, haloj...

Publicerad 2013-05-20 07:04:11 i Allmänt,

Idag verkar det blåsa lite mer, men soligt lär det bli. Jag tillhör ju människotypen som inte blir brun utan röd, och sen kan jag få en brunfärg som går i grått! Ja det är säkert,ser ibland ut som man tvättat sig dåligt. Ja lite knas på pigmenten kanske inte förstör mitt liv hahaha.
Igår så tog jag ett fotbad och det var jätteskönt, undrar varför jag inte gör det lika ofta på vintern.
Sommartid så blir det en gång i veckan, inte bara för att det är skönt utan för fötterna blir skitigare fortare. Ja jag har kanske nämnt att jag inte tycker om fötter, eller ja barnfötter och min mans hahahha tycker jag om. För att vara man så har han fina fötter. Ingen lukt, inge hår som spretar på tårna och allmänt välvårdade.
 
Ja dagen har nu börjat och jag har skrotat runt här hemma alldeles för länge måste gå och duscha och bege mig till jobbet. Jag har istället suttit och hängt framför datorna och städat bort lite grann, med betoning på litegrann.
 
Idag skall jag göra ett lite färgtest på skor, så höll utkik efter resultat på FB/Konstnärsshopen, om det blir bra alltså......
 
Håll med om att dessa var fina fötter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela