myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tidig morgon

Publicerad 2013-05-25 10:04:22 i Allmänt,

Ja en tidig morgon efter en tidig kväll. Somna tre ggr igår kväll på soffan,även maken vaknade upp där innan vi hasade oss i säng vilka partyanimals....not...
Solen lyser även idag, men jag har ändå lyckats reta upp mig över budgeten i kommunen, hur mkt har inte allt kostat som de nu lägger ner...Inte ett ord nämns varför det är skrik och panik....kanske kulturårsskiten spelar in, kulturväven, idiotflyttningar av bibliotek och annat som inte behövs. Jag minns då när storskiten Holmlund skränade om att kulturåret inte skulle belasta kommunen. Jo tjena...Oj nu skenar blodtrycket...lugn Ingalill.
 
Idag blir det lite jobb efter ändrade planer. Men tur jag har en man som fixar det mesta. Lördagar brukar det faktiskt vara rätt trevligt, då det bara handlar om kunder och inget annat.
Skönt är det att småprinsarna inte behöver kläs på så mkt utan det är lättsamt som gäller. Ha en underbar lördag, det skall jag ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela