myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Underbart med fridag..

Publicerad 2013-05-04 12:27:14 i Allmänt,

Vilken underbar förmiddag. Har städat och pysslat och förberett lite efterätt och håller på att göra lite lunchlådor just nu. Maken jobbar vilken är förklaringen till varför så mkt blivit gjort. Den enda smolket i bägaren är att telefonen har pajat och en sådan måste jag ju ha, så imorgon blir det telefonjakt. Har inte råd med sådana grejer nu. Tur att jag inte är så kräsen.
Vi var uppe sent igår , jag sydde smågardiner och samtidigt så åt vi massor av godis och tittade på "Touch"
Har en hel del pappersjobb, men funderar på halvdag i början av veckan så det blir bortjobbat. Sommarschemat skall förhoppningsvis bli klart oxå.
Middagen fixar maken så det blir potatisterriner och oxfile och ananaspaj idag. Jag skall fortsätta och pyssla och kolla på telefoner. Är det stor skillnad på pris om man handlar på tex Telia eller elgiganten...ngn som vet?
Måste kanske ändå byta abonnemang då det jag har är jättedyrt, så vem vet kanske ett nytt nummer.
Ja vi får väl se...Skall lägga upp en annan bild snart, så får ni se lite av vad jag pysslar på med. Har målat lite innertak oxå. Himla bra kommer det att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela