myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Blev inget ???

Publicerad 2013-11-07 07:32:57 i Allmänt,

Skrev ett inlägg igår som bara försvann....Jamen då tar vi nya tag idag. Gårdagen gick i bokföringens tecken och allt flöt på kalasbra, så sköönt. Var på ett sådant bra humör och inte blev jag trött på att ens se eländet hahhaah. På aftonen var vi på lgh visning. Det är dottern med familj som funderar på boende, detsamma gör den yngste sonen i familjen. Han har ju varit mellan två bostäder nu ett tag och letar ett nytt hem. Nu börjar det ledsamma först väntan och sen den förhatliga budgivningen. Håller tummar och tår för en bra utgång.
 
För övrigt så är allt bra. Såg att det söktes folk på Nisses kondis, vore kanske ngt för mig. Tänk att få umgås nära med smaskiga chokladbollar och mumsiga semlor!!!! Vi skulle göra allt för att få komma nära varandra och sen skulle jag få bära chokladbollen runt min rumpa och mage livet ut.......
 
Vi hann träffa småpojkarna igår en pyttestund, modern i familjen såg trött ut och jag antar att de små är en bidragande orsak. Trots och bråk i härlig kombination. Ja livet som barnföräldrar är ju inte alltid en dans på rosor.
Det är inte ofta det blir stilla dans mer som en hysteriskt headbang blandat med jammande storbandsjazz.
Jag skulle behövt klippa mig och färga lite hår och trimma lite här och där hahahhaa men jag suger på att ägna mig och sådant när det är betydligt trevligare att surfa runt på datorn, när man har en stund över. Verkar praktiskt med att vara kvällspigg, men istället måsta vara morgontrött???Nä det verkar mkt jobbigare. Blir nog bäst som det är.
 
På lördag skall ju Viggo komma och igår frågade jag om vi skulle hitta på ngt roligt. -Ja sa han kan vi inte fara på Godishuset, där tycker jag det är roligt. Så dit skall vi fara och ha roligt hahaahah....morfar betalar.....
 
Idag så är det Torsdag och förhoppningsvis full fart i butiken. I afton så skall jag skära lite kort och limma och joxa. Sen om tid och ork finns måla lite och pyssla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela