myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Onsdagmorgon

Publicerad 2013-11-27 08:59:53 i Allmänt,

Sitter på jobbet och väntar på mer varmvatten??? Har städat och beredaren är tom däruppe och jag ids inte gå ner och hämta mer varmvatten. Men det är bara lite kvar så jag väntar. Försöker istället skriva ut lite papper...men den "¤O&"0+1#5568`^'½§§#4 eländesmaskinen bara krånglar. Jag hatar maskiner som krånglar och vem gör väl inte det. Men då jag dessutom blir aggressiv och våldbenägen i dessa situationer, så väljer jag att gå åt sidan för jag blir så %)&"!``êe""&()n arg....
Igår så var vi barnvakt åt lilla Milou och det var som vanligt jättemysigt. Hon var nog mer gosig med Dan igår än mig. Men det var så gulligt när hon liksom stångade och lät sådär som små mysljud på honom.
Sen så fick jag ju utdelning, när det gäller maten...Leverbiff...Det är tammefanken en underbar rätt och jag bara älskar potatis och leverbiff med lingon på en husmans <3 <3<3<3<3
Så jag var så glad och snäll människa igår kväll.
Ikväll så blir det blöta....en rätt som inte är alltför smaskig. Men det går fort och jag har styrelsemöte lite tidigare ikväll, så det måste gå lite fort.
jag gjorde saffransfudge igår också. Men jag har inte smakat ännu, men jag hoppas att det blir smaskigt. Sen så började vi med Pojkarnas förskolefröknars presenter. Vi brukar alltid göra en liten present som tack för det gångna året. Jag känner mig rätt nöjd med årets då jag klurat och klurat på vad vi skall hitta på. Nu kanske ni undrar varför jag och inte mor och far gör detta? Jo därför jag erbjuder mina tjänster och att de har nog fullt upp ändå hahahaha Nu har ju jag det också....men det är även en liten tanke från mig och morfar att visa hur vi uppskattar att de ser om våra prinsar. Det är väldigt viktig tid i barnens värld och det krävs en bra personal om barnen skall må bra. Nu är det ju så bra att de trivs på sin förskola och kanske lilla Milou börjar nästa år på samma avdelning. My vill i alla fall det...och jag tror att lilla Liam skulle bli både glad och upprörd över att ta hand om Millan och visa henne runt. Millan är ju inte så van med barn och hon blir så ivrig när hon ser Liam och vill nästan riva och bita...ngt som inte uppskattas av Liam. Det enda bra med henne är nog att hon är en bebis och han en stor pojke, vilket bevisas med hennes närvaro.
På fredag får vi ju träffa de små liven då vi skall uppvakta modern i familjen som fyller år. Vi pratade om det igår hur "stora" barnen är. Men enligt maken så är hon inte stor utan fortfarande pappas lilla kicka....
Nä nu skall jag kolla om det runnit till ngt varmvatten.......
OBS vi har ingen gasol......men intressant ändå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela