myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Men var har jag varit då?

Publicerad 2013-10-30 18:34:51 i Allmänt,

Har ni saknat mig? Jag har nämnligen försovit mig idag! Jajamensan det händer i princip aldrig. Jag sov före nio igår och sa innan jag gick och la mig- Inatt skall jag sova....det uppfattade maken som att jag sa_ Jag skall sova tills jag vaknar. Han brukar ha ställt kl på halvsju om det skulle hända att jag sover. Oftast vaknar jag strax före sex så klockan brukar ju aldrig behövas. Men idag så vaknar jag av att maken ringde 8.20???? Han kastade sig i bilen och 10 i nio var jag på jobbet yippie då hade jag även hunnit skjutsat honom tillbaka.
Sen så hade jag glömt att jag skulle fixa naglarna så hon fick ringa och fråga var jag var??? Japp sådana här dagar har jag inte många och det känns bra, för hela dagen känns konstig. Middagen blev köpes risgrynsgröt??? hade glömt hur äckligt det egentligen är. Nu skall jag bara slappa resten av kvällen, då det känns som ett bra beslut. Eller egentligen skall jag äntligen fortsätta med mitt dockhus. Skulle föståss ha joxat lite med inbjudningskorten men dockhuset kändes roligare. Nu mäste jag visa er ngt som jag skrattade högt åt. Det är precis min humor hahhahaah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela