myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Söndag morgon nja eftermiddag...

Publicerad 2013-10-20 13:56:00 i Allmänt,

 Oj det blev visst bara en rubrik....Igår så orkade jag inte /hann blogga. Först så jobbade vi och min skalle dunkade likt en stånghammare och halsen rev som taggtråd. Sen iväg och handla och införskaffa ljusslingor till butiken. Var en rätt mör person när vi väl var hemma och sen så gjordes det kundfakturor resten av kvällen. Idag känns det lite bättre igen ....hahahha men jag är skeptisk till tillfälliga förbättringar. Nä allvarligt nu skall jag vara lite positiv. Vaknade tidigt av att kissarna petade på mig vid sextiden. Klev upp och började jobba lite innan vi drog iväg på butiken och städa och grejade. Nu är vi hemma igen ,eller i alla fall jag. Maken for iväg och skulle jobba några timmar. Hade sagt att det skulle bli en lugn söndag så nu stämplar jag ut och har inte tänkt göra ngt som är jobbrelaterat resten av dagen, så det så. Tänkte förbereda lite mat så det är klart till middagstid. Det är så skönt att slippa stå och diska och grunka på efter middagen. Sen ska jag faktiskt leka lite dockskåp om jag planerar upp detta på ett fiffigt sätt. Eller om jag vilar lite, vi får väl se? Over and out.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela