myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Jag glömde det var en skitmåndag...

Publicerad 2013-09-02 07:51:56 i Allmänt,

Ja varför skitmåndag? Jo kommer till jobbet och skall gå in på datorn och hittar inte vår extern disk längre???? Alla sladdar i ???Japp men ingen disk. Lägg därtill att jag inte har ngn som helst aning varför hur man gör eller varför? Jag hatar teknik...... nä jag hatar djurplågare jag föraktar teknik...som placerar mig på en nivå som jag inte trivs på. Jag känner mig som en amöba på en bakterie på en fluga på en koskit, dvs värdelös, oförstående och jävligt onödig. Men det är inte det värsta min iq är så låg på detta område, så den är inte ens mätbar. Skulle ngn visa mig hur man gör med tekniska grejer skulle det bara rinna av, som vatten på en gås. Det är som om en liten del av hjärnan inte tar in som som jag föraktar. Men jag behöver ju ha den dära eländes disken. Allt som är viktigt förvaras ju på den..... bajade skit....
Nu behöver jag hjälp, får se om min kära make är pigg nog att komma hit ikväll och utföra under. Han lider ju fortfarande av snorattacken, men ingen feber just nu i alla fall. Behöver papper just nu från den dära skitdatorn...
Nä nu måste jag fokusera på trevligare saker. Vi åker ju snart iväg till solen hela familjen, vi blir 14 stycken!!!!
Ja det påminner mig om våra semestrar när barnen var små, det var som ett helt nomadfolk när vi for ngnstans. Två fullsmockade bilar med barn och grejer. Att bara fara och bada var ett helt företag hahahaha.
Kissarna får dock stanna hemma med mormor, hahaha men de skulle nog gärna följt med i alla fall de mindre. Bäva månde Turkiets möss, för här pratar vi storjägare. Kan lova att det är rätt tomt på råtter runt vårat hus. Inte alltför sällan drar de hem dem på altanen, för att visa sina dåd. Jag vill då genast tvätta dem om ansiktet och tassar, men Dan säger att det är inte lönt för jag ser ju inte allt annat elände de är i. Men inte tror jag att mina små gullrumpor skulle rulla runt i otäcka saker, eller bita i små söta möss. Nä de försöker rädda dem och det är därför de drar hem dem till oss. Jajamen så är det.
 

Kommentarer

Postat av: Elena

Publicerad 2013-09-02 09:29:51

När inget annat funkar- starta om datorn...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela