myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Lördag eftermiddag

Publicerad 2013-09-28 14:24:53 i Allmänt,

Jag fick just ett tips om att använda handskar när jag färgade luggen. Det hade jag helt förträngt att jag behöver. Denna kvinna skrev: Du vill väl inte se ut som om du våldsamt rensat ett blåbärsförråd?? Nej det vill jag inte.....
Inköp skall göras genast.
Har börjat läsa boken och jag älskar den tror jag......varannan sida tycker jag den är underbar och sen nja men....och sen återigen så fantastiskt själsbefriande. Måste definitivt annalysera den här. Ja vilken bra ide då kan jag ju bevara de citat och delar här på bloggen som jag tyckte om. Japp så får det bli.....återkommer ...har bra saker från sidan 48 och 60 hahahahahaah
Så här ser boken ut:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela